• با ورود به انجمن میتوانید به بخش عظیم و کامل تری از مطالب و قابلیت های سایت دست پیدا کنید
  • برای دیدن انواع آموزش های ویدیویی میتوانید از قسمت رسانه سایت استفاده کنید
  • برای دانلود انواع برنامه ها میتوانید از بخش منابع سایت استفاده کنید
  • به منظور پیدا کردن مطلب مورد نظر خود میتوانید از جستجو سایت و جستجو گوگل موجود در سایت استفاده کنید

بنا بر گزارش‌ها، بازی Dead Island 2 پس از هشت سال توسعه در سال 2022 منتشر خواهد شد

pars-sky

مدیریت کل انجمن
کاربر کادر مدیریت
عضویت
January 21, 2022
ارسالات
92
پسندها
0
هشت سال از اولین معرفی بازی Dead Island 2 و چندین سال از آخرین بروزرسانی در مورد توسعه بازی می گذرد. این سکوت ممکن است به زودی به پایان برسد، زیرا منابع ادعا می کنند که بازی به مراحل پایانی توسعه نزدیک می شود و حتی ممکن است در مسیر عرضه در سال جاری باشد.
Dead Island 2 که در ابتدا در سال 2014 انتشار یافت، در ابتدا توسط Yager Development ساخته شد، اما به دلیل مشکلات مختلف، ناشر Deep Silver در نهایت پروژه را به Sumo Digital منتقل کرد. سپس، در سال 2019، توسعه دوباره دست به دست شد و به استودیوی داخلی Dambuster Deep Silver رفت.

Dead-Island-2-768x432.jpg

اکنون، طبق گفته تام هندرسون، یک افشاگر با سابقه خوب، Dead Island 2 پیشرفت چشمگیری در Dambuster داشته است. به گفته منابع آشنا با توسعه بازی، در حال حاضر انتظار می رود این بازی در سه ماهه چهارم سال 2022 منتشر شود، اگرچه در صورت نیاز به زمان اضافی ممکن است تا سال 2023 به تعویق بیفتد.
ظاهراً بازی با بازیکن در هواپیما شروع می شود، زمانی که ناگهان یک زامبی اتفاق می افتد و هواپیما را مجبور می کند در هالیوود سقوط کند. زمانی که بازیکنان بر روی زمین قرار می‌گیرند، خود را در یک دنیای باز می‌بینند که وظیفه دارد در حالی که زامبی‌ها در خیابان‌های لس‌آنجلس پرسه می‌زنند، زنده بمانند.
دیپ سیلور به طور علنی در مورد فاش شدن این خبر اظهار نظری نکرده است و همچنین این شرکت برنامه‌ای برای انتشار Dead Island 2 در سال جاری تایید نکرده است. اگر این شایعه صحت داشته باشد، باید در تابستان یک اعلامیه رسمی دریافت کنیم.
 
بالا