• با ورود به انجمن میتوانید به بخش عظیم و کامل تری از مطالب و قابلیت های سایت دست پیدا کنید
  • برای دیدن انواع آموزش های ویدیویی میتوانید از قسمت رسانه سایت استفاده کنید
  • برای دانلود انواع برنامه ها میتوانید از بخش منابع سایت استفاده کنید
  • به منظور پیدا کردن مطلب مورد نظر خود میتوانید از جستجو سایت و جستجو گوگل موجود در سایت استفاده کنید

تریلر جدید و تاریخ انتشار The Wolf Among Us 2

pars-sky

مدیریت کل انجمن
کاربر کادر مدیریت
عضویت
January 21, 2022
ارسالات
92
پسندها
0
در سال 2018، وضعیت مالی Telltale Games خیلی سریع به سمت کاهش رفت و با وجود کاهش‌های مختلف و تغییرات مدیریتی، استودیو در نهایت تعطیل شد. از آن زمان، شرکت دیگری دارایی های Telltale را تصاحب کرده است که منجر به بازگشت The Wolf Among Us 2 به توسعه می شود. این بازی چند سالی است که در حال توسعه است و اکنون، بالاخره یک تریلر و تاریخ انتشار داریم.
پس از تعطیلی Telltale، LCG Entertainment وارد شد و دارایی های شرکت را آورد. پس از آن، شرکت AdHoc را استخدام کرد، استودیویی که توسط کارکنان سابق Telltale تشکیل شده بود، تا The Wolf Among Us 2 را توسعه دهند. این بازی قبلاً در حال توسعه عمیق بود که Telltale تعطیل شد، اما به جای استفاده مجدد از کدها و دارایی های قدیمی، تیم جدید در AdHoc تصمیم گرفت دوباره شروع کند و پروژه را در سال 2019 راه اندازی مجدد کرد.


The Wolf Among Us 2 شش ماه پس از وقایع بازی اول، که در سال 2013 منتشر شد، شروع می شود. قهرمان اصلی ما، Bigby، زمانی را صرف کاوش در Fabletown و شهر نیویورک می کند، و همه در تلاش برای حل یک پرونده است. . بازی همچنین شاهد بازگشت چندین شخصیت از بازی اول خواهد بود و بسیاری از صداپیشگان اصلی نقش خود را تکرار می کنند.
The Wolf Among Us 2 در سال 2023 منتشر می شود و درست مانند بازی های قبلی Telltale، به صورت اپیزودیک منتشر می شود و هر چند ماه یکبار یک قسمت جدید پس از عرضه اولیه منتشر می شود.
 
بالا