• با ورود به انجمن میتوانید به بخش عظیم و کامل تری از مطالب و قابلیت های سایت دست پیدا کنید
  • برای دیدن انواع آموزش های ویدیویی میتوانید از قسمت رسانه سایت استفاده کنید
  • برای دانلود انواع برنامه ها میتوانید از بخش منابع سایت استفاده کنید
  • به منظور پیدا کردن مطلب مورد نظر خود میتوانید از جستجو سایت و جستجو گوگل موجود در سایت استفاده کنید

pars-sky

مدیریت کل انجمن
کاربر کادر مدیریت
عضویت
January 21, 2022
ارسالات
92
پسندها
0
با بررسی های موشکافانه ای که در تعمیر پی سی انجام دادیم، ۵ سایت دانلود بازی PC را برای علاقمندان به گیم طبقه بندی کردیم.

بازی های کامپیوتری یکی از زیبایی های دنیای ما هستند. در هر سنی که باشیم حتی اگر بازی هم نکنیم، نگاه کردن به بازی دیگران برای ما جذابیت دارد. پشت پرده تولید کنندگان بازی های کامپیوتری اشخاصی هستند که کودک درونشان فعال بوده و قوه و قدرت تخیل بسیار بالایی دارند. کسانی که احساسات فوق العاده خود را با دانش برنامه نویسی و شخصیت سازی سه بعدی ادغام کرده و در نهایت محصولاتی ۹۹ درصد نزدیک به روحیات ما به بازار بازی های رایانه ای عرضه می کنند. ما در سایت تعمیر پی سی با بررسی هایی که انجام دادیم، بهترین سایت های دانلود بازی کامپیوتری را طبقه بندی کردیم تا شما همراهان همیشگی بتوانید در انتخاب بهترین ریپک اولویت بندی کنید. با ما همراه باشید


5671882.jpg

. سایت gamezfull​

این سایت در نگاه اول طراحی فوق العاده قابل درکی دارد. دسته بندی بازی ها در این سایت بر اساس نسخه ارائه دهنده (ریپک) انجام شده است. همه Repack های بازی ها را پشتیبانی میکند و به هیچ وجه تبلیغات آزار دهنده ای ندارد. نسخه های Plaza، Elamigos، Codex، GOG، Prophet، Skidrow و Reloaded را ارائه می دهد. بروز رسانی های این سایت به محض قرار گرفتن یک بازی در سایت های اصلی این ریپک ها، انجام میگیرد. این سایت در بررسی های ما جزء بهترین سایت های دانلود بازی برای کامپیوتر قرار گرفت.

۴. سایت Dodi​

این ریپک دوست داشتنی! یکی از فشرده ترین نسخه های بازی و بهترین سایت دانلود بازی های کامپیوتری هست. البته معروفترین آنها! ریپکی که یکی از انتخاب های گیمرهای حرفه ای هست. این نسخه یکی از کم ارورترین ها هم هست. اگر هنگام نصب بازی نسخه Dodi به ارور برخورد کردید، بدانید که براحتی برطرف خواهد شد. دلیل اینکه میگوییم راحت برطرف می شود این هست که راه حل همه موارد در اینترنت موجود است. کافیست شما متن ارور را در گوگل تایپ کنید.

5671881.jpeg
یکی از مزایای نسخه Dodi این است که در صفحه دانلود یک بازی، اطلاعات را بصورت جزء به جزء منتشر می کند. همچنین نحوه نصب بازی یا تکسچر یا نسخه های ریمستر بازی های جدید را درون وبسایت قرار می دهد تا کاربر به تمام نیازهای خود از جمله سیستم مورد نیاز بازی، سال انتشار، کرک کننده بازی، همچنین انواع لینک های غیر مستقیم، دسترسی سریع داشته باشد. دانلود بازی مافیا ۲ نسخه Dodi را حتماً انجام دهید. چون این نسخه از بازی مافیا یکی از موفق ترین ریپک های Dodi می باشد.

۳. سایت Fitgirl​

این اسم خودش نشان دهنده حجم کم و تکنولوژی فشرده سازی عالی هست. میگید چرا؟ چون بیشترین فشرده سازی در این نسخه انجام می شود. هیچ نسخه ای از بازی کامپیوتری را نخواهید دید که از فیت گرل کم حجم تر باشد! از گیمرهایی که همیشه کمبود اینترنت دارند بپرسید. اکثر گیمرهایی که میخواهند اینترنت کمتری برای دانلود بازی کامپیوتری هزینه کنند، دنبال نسخه فیت گرل میگردند.

این ریپک روسی که با تکنولوژی MD۵ اقدام به فشرده سازی بازی ها میکند، برای دانلود بازی هم، سایت بسیار کاربر پسندی دارد. اکثر زبان های محبوب دنیا را پشتیبانی می کند. اگر یک بازی کامپیوتری زبانهای مختلف را منتشر کند، فیت گرل حتما آن را در نسخه خود بصورت انتخابی قرار میدهد که اگر دوست داشتید دانلود کنید و اگر نخواهید، با کمترین حجم ممکن بدون انتخاب زبان دیگری غیر از انگلیسی دانلود را آغاز کنید. از معایب این نسخه از بازی این است که هنگام نصب زمان زیادی را از شما میگیرد. همچنین طبق گزارش هایی که از گیمرها به ما منتقل شده، فشار بیشتری به کامپیوتر می آورد. این سایت در بررسی های ما در رده سوم بهترین سایت های دانلود بازی برای کامپیوتر قرار گرفت.

۲. سایت Elamigos​

محبوب بی نقص اما پر حجم! از کم ارورترین نسخه های بازی های کامپیوتری همین نسخه اسپانیایی Elamigos است. این نسخه اکثر زبان های منتشر شده بازی ها را پشتیبانی میکند. هر وقت گیمرها دنبال یک نسخه بی عیب و نقص باشند و حجم دانلود برایشان مهم نباشد، بی تردید به دنبال این نسخه از بازی کامپیوتری میروند. این سایت یکی از بهترین سایت های دانلود بازی کامپیوتری است که هر پست آن کامنت های فراوانی میگیرد. ریپک اِلامیگوس هنگام نصب کمتر به ارور میخورد و همچنین به هیچ وجه موقع نصب به سیستم کامپیوتری شما فشاری وارد نمیکند. چه بسا اگر هارد کامپیوترتان SSD باشد، با سرعت بسیار بالا و حداقل ترین فشار بازی را نصب میکند.

۱.سایت tamirpc​

سایت تعمیر پی سی یک سایت ایرانی با آرشیو بازی های قدیمی و جدید است. این سایت همه نسخه های یک بازی را جمع آوری کرده و با لینک مستقیم و سرعت باور نکردنی برای دانلود عموم قرار می دهد. مثلا شما وقتی میخواهید دانلود بازی کانتر را انجام دهید، انواع نسخه های آن را می توانید دانلود کنید. سایت tamirpc بازی های کامپیوتری را بر اساس سال انتشار، بر اساس سبک و بر اساس نسخه ویندوز شما دسته بندی کرده است تا دیگر هنگام انتخاب بازی دچار سردرگمی نشوید.
همچنین سایت تعمیر پی سی برای یک نسخه از بازی مثلا بازی Elden Ring، چندین ریپک را ارائه می دهد. شما میتوانید بصورت کاملاً دلبخواهی هر نسخه ای را که دوست دارید دانلود کنید. نسخه Elamigos، Dodi، Fitgirl یا Plaza بازی را می توانید دانلود کنید.

دسته بندی های مختلفی علاوه بر بازی های PC در تعمیر پی سی وجود دارد. میتوانید نرم افزارهای مورد نیاز خود را برای کامپیوتر دانلود کنید. آموزش شبکه و کامپیوتر را از شاخه مخصوص خود فرا بگیرید.

برای دانلود انواع بازی و نرم افزار کامپیوتر می توانید از طریق جستجو در گوگل با کلمه «تعمیر پی سی» به سایت tamirpc مراجعه کنید.
 
بالا