• با ورود به انجمن میتوانید به بخش عظیم و کامل تری از مطالب و قابلیت های سایت دست پیدا کنید
  • برای دیدن انواع آموزش های ویدیویی میتوانید از قسمت رسانه سایت استفاده کنید
  • برای دانلود انواع برنامه ها میتوانید از بخش منابع سایت استفاده کنید
  • به منظور پیدا کردن مطلب مورد نظر خود میتوانید از جستجو سایت و جستجو گوگل موجود در سایت استفاده کنید
[Brivium] Support Ticket System

افزونه زنفورو [Brivium] Support Ticket System 3.2.1

دسترسی برای دانلود ندارید
پشتیبانی از نسخه های
2.2
این افزونه یک سیستم بلیط پیشرفته را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد مسائل مشتریان خود را مدیریت کنید، از جمله در بحث های رشته ای، تکمیل با گروه های کارکنان، پرچم گذاری بلیط، سطوح اولویت های مختلف، پاسخ های از پیش تعریف شده، قوانین افزایش یافته و موارد دیگر... مدیران بر اساس دپارتمان منصوب می شوند، بنابراین آنها باید فقط به منطقه ای که قرار است با آن سر و کار داشته باشند دسترسی داشته باشند.

ویژگی ها:
* رابط مشتری:

- کاربران می توانند بلیط های جدید ارسال کنند.
- امکان افزودن ضمیمه ها بر روی بلیط یا پاسخ بلیط.
- امکان تعیین اولویت در ساخت بلیط.
- امکان اختصاص بلیط به بخش کارکنان خاص.
- پشتیبانی از ویرایشگر Redactor هنگام ارسال یک بلیط پاسخ.
- اعلان های ایمیل پاسخ های کارکنان یا تغییر وضعیت بلیط.
- کاربرانی که بلیط(های) را ایجاد می کنند، می توانند بلیط(های) خود را ویرایش/ببندند.
- کاربرانی که بلیط های زیادی ایجاد می کنند، می توانند بلیط های خود را در یک محیط سازمان یافته مدیریت کنند.
- امکان اجازه دادن به مهمانان برای ارسال بلیط (یک ایمیل برای مهمان ارسال می شود که شامل پیوند بلیط و رمز عبور برای باز کردن بلیط است).
- کارکنان/عضو در یک بخش می توانند بخش را تماشا/نظارت کنند.

* رابط بخش:
- کارکنان پشتیبانی به پانل بخش دسترسی دارند که همه بلیط ها، بلیط های فعال، در انتظار پاسخ نامه را نشان می دهد.
- هشدار و اعلان های ایمیل از بلیط ها و پاسخ های جدید.
- امکان تخصیص مجدد بلیط به بخش دیگر.
- امکان استفاده از پاسخ های از پیش تعریف شده.
- امکان ویرایش/بستن/حذف بلیط های کاربران.
- امکان تغییر وضعیت بلیط.
- امکان باز کردن بلیط برای کاربر خاص.
- پشتیبانی از ویرایشگر Redactor هنگام ارسال یک بلیط پاسخ.
- امکان تنظیم مجوز برای کارکنان/عضو در یک بخش.

* رابط مدیر:
- گزینه سیستم بلیط پشتیبانی را مدیریت کنید.
- مدیریت مجوز سیستم بلیط پشتیبانی برای گروه های کاربری خاص.
- مدیریت بخش ها و کارکنان کارکنان.
- مدیریت وضعیت بلیط.
- دسته های پاسخ از پیش تعریف شده و پاسخ های از پیش تعریف شده را مدیریت کنید.
- تشدیدهای خودکار را مدیریت کنید.
- آمار نمای کلی بلیط پشتیبانی را مشاهده کنید.
- تقریباً گزینه هایی را از پیوست های XenForo، مدیریت هرزنامه به ارث ببرید.

* گزینهs جایی است که اکثریت قریب به اتفاق تنظیمات کلی سیستم بلیط پشتیبانی خود را تغییر می دهید.
- شامل تیکت پشتیبانی متنی کامل پیام در ایمیل های اطلاع رسانی.
- حداکثر طول قطعه پاسخ از پیش تعریف شده.
- تعداد روزهای برای قرار دادن یک تیکت پشتیبانی برای بسته شدن در صورت عدم پاسخ یا تغییر جدید.
- کاراکترهای شماره برای شناسه بلیط (رندر تصادفی).
- تعداد کاراکترها در رمز بلیط مهمان (رندر تصادفی).

* مجوزها مجموعه ای از امتیازات هستند که به شما اجازه می دهد برای بخش مشتریان و کارکنان خود مجوز بدهید.
- می تواند از سیستم تیکت پشتیبانی استفاده کند.
- می تواند بلیط پشتیبانی را باز کند.
- می توانید فایل های پیوست را برای پشتیبانی از بلیط آپلود کنید.
- می تواند پیام بلیط توسط مالک را ویرایش کند.
- می تواند بلیط پشتیبانی را توسط هر کسی ویرایش کند.
- می توانید پیام بلیط را توسط هر کسی ویرایش کنید.
- می توانید بلیط پشتیبانی توسط هر کسی را مشاهده کنید.
- می توانید بلیط پشتیبانی را حذف کنید.
- می تواند وضعیت بلیط پشتیبانی را ویرایش کند.
- می توانید بخش بلیط پشتیبانی را دوباره اختصاص دهید.
- می تواند بلیط پشتیبانی را برای هر کسی باز کند.
- می توانید از پاسخ از پیش تعریف شده استفاده کنید.

* وضعیت بلیطبه شما امکان می دهد گردش کار خود را بهتر سازماندهی کنید و ناحیه راه اندازی به شما امکان می دهد وضعیت های پیش فرض را سفارشی کنید و وضعیت خود را ایجاد کنید. سیستم بلیط دارای 4 وضعیت اصلی است. اینها باز، پاسخ داده شده، پاسخ مشتری، در انتظار پاسخ مشتری و بسته هستند. همانطور که سیستم اصلی وضعیت می کند، این بدان معنی است که بلیط ها به طور خودکار توسط سیستم در هنگام رخ دادن رویدادهای مختلف برای آنها تنظیم می شود. می‌توانید وضعیت‌های دیگری را که می‌خواهید اضافه کنید و این وضعیت‌ها سپس در رابط بلیط مدیریت به‌عنوان گزینه‌هایی برای شما ظاهر می‌شوند تا هنگام مشاهده یا پاسخ دادن به آن‌ها، بلیط‌ها را به آنها اختصاص دهید. گزینه هایی که انتخاب می کنید به شما این امکان را می دهد که نحوه مدیریت آنها توسط سیستم را تعیین کنید.
- رنگ وضعیت - نمایش هگزادسیمال رنگ برای نمایش آن وضعیت.
- شامل در بلیط های فعال - تیک زدن این کادر شامل وضعیت بلیط هایی است که به عنوان باز (یا دقیق تر، بسته نشده) در نظر گرفته شده است.
- شامل در انتظار پاسخ - تیک زدن این کادر شامل وضعیت بلیط هایی است که در انتظار پاسخ توسط کارکنان در نظر گرفته شده است.

* بخش‌ها دسته‌هایی از بلیط‌ها هستند و گروه‌های کاربری هستند که تقریباً ویژگی‌ها و مجوزها را از گروه کاربری XenForo به ارث می‌برند. کارکنان مختلف را می توان به بخش های مختلف منصوب کرد تا در صورت نیاز بتوانید مناطق مختلف را توسط مشتریان مختلف مدیریت کنید. نمونه بخش های فروش، بخش های پشتیبانی، بخش های صورتحساب و غیره...

* پاسخ های بلیط از پیش تعریف شدهاگر از طریق تیکت های پشتیبانی مکرراً از شما سؤالات مشابه پرسیده شود مفید است. با یک پاسخ از پیش تعریف شده، می توان آن را در فرم پاسخ در هنگام پاسخ دادن به بلیط کاربر بارگیری کرد و در صورت لزوم برای پاسخ به سؤال کاربر تغییر داد.

* اگر می‌خواهید وضعیت، بخش و اولویت یک بلیط را تغییر دهید یا پس از یک زمان مشخص به صورت خودکار به بلیط اضافه کنید، افزایش خودکار قدرتمند است.

* زمینه های سفارشی به شما امکان می دهد اطلاعات اضافی را از مشتریان خود جمع آوری کنید و به شما امکان می دهد تعداد نامحدودی از فیلدهای مشتری را تنظیم کنید که برای مشتریان و/یا بخش های پشتیبانی اعمال می شود.

* لوله کشی ایمیلاجازه می دهد تا ایمیل های ارسال شده به آدرس ایمیل به طور خودکار به سیستم بلیط پشتیبانی وارد شوند. در نتیجه مشتریان می توانند بلیط ها را از طریق ایمیل بدون نیاز به ورود به XenForo باز کنند و به آنها پاسخ دهند.

* پایگاه دانش به شما امکان می دهد مجموعه ای از سؤالات و پاسخ های متداول را ایجاد کنید. پایگاه دانش را می توان به دسته ها دسته بندی کرد و دسته ها می توانند عمومی یا پنهان باشند.

نکات:
- ویژگی پاسخ‌های از پیش تعریف‌شده فقط در ویرایشگر پیش‌فرض XenForo (Redactor) پشتیبانی می‌شود
- لطفاً در هنگام ارتقاء این افزونه از XF 1 به XF2 توجه داشته باشید:
+ شما باید به کارکنان بخش و بخش مجوز بدهید
+ کاربران کارکنان باید بخش را برای دریافت ایمیل و اعلان‌ها در این مورد مشاهده کنند. ایجاد بلیط جدید و پاسخ بلیط

support-ticket-xenforo.png
بالا