• با ورود به انجمن میتوانید به بخش عظیم و کامل تری از مطالب و قابلیت های سایت دست پیدا کنید
  • برای دیدن انواع آموزش های ویدیویی میتوانید از قسمت رسانه سایت استفاده کنید
  • برای دانلود انواع برنامه ها میتوانید از بخش منابع سایت استفاده کنید
  • به منظور پیدا کردن مطلب مورد نظر خود میتوانید از جستجو سایت و جستجو گوگل موجود در سایت استفاده کنید

اکنون می توانید از وب سایت ها فقط با استفاده از ایموجی ها بازدید کنید

opera-emoji-support.jpg

مرورگر وب اپرا اکنون از آدرس های اینترنتی فقط از شکلک پشتیبانی می کند که چندان مفید به نظر نمی رسد.
🌈🚀👽.
باشه بذار توضیح بدم این رشته از ایموجی ها یک URL است که وقتی وارد خط آدرس در مرورگر اپرا می شود، شما را به وب سایت خواننده می کشاند.
اپرا روز دوشنبه گفت که آدرس‌های وب مبتنی بر شکلک را فعال کرده است تا سطح جدیدی از خلاقیت را به اینترنت بیاورد. برای دسترسی به این سایت‌ها به «www» یا «.com» نیاز ندارید—فقط یک رشته از آیکون‌های کوچک مانند تصویر بالا. این ویژگی با مشارکت Yat اضافه شد، شرکتی که URL های مبتنی بر ایموجی را می فروشد، دقیقاً مانند Domain.com با دامنه های سنتی.

این رشته‌های ایموجی منحصربه‌فرد Yats نامیده می‌شوند و صاحبان آن‌ها می‌توانند آن‌ها را به عنوان NFT در بلاک چین اتریوم توکن کنند و انیمیشن کوتاهی از این رشته را در OpenSea بفروشند یا نگه دارند. این شرکت قصد دارد به کاربران اجازه دهد Yats خود را به پرداخت الکترونیکی متصل کنند. یات ها بین یک تا پنج شخصیت هستند و می توانند از هر جایی بین چند دلار تا صدها هزار دلار بفروشند: گران ترین یات یک کلید طلایی تک کاراکتری بود که در اواسط سال 2021 به قیمت 425000 دلار فروخته شد.

سلبریتی های قابل توجه قابل توجهی - عمدتاً نوازندگان - قبلاً Yats را برای میزبانی وب سایت یا تبلیغات خریداری کرده اند. کشا یک نمونه است، و می‌توانید از صفحات وب استیو آئوکی (🎂🎵) یا لیل وین (👽🎵) یا لیست iTunes برای پادکست Questlove "Questlove Supreme" (❓❤️) دیدن کنید.

یورگن آرنسن، معاون اجرایی موبایل در Opera، "حدود 30 سال از زمان راه اندازی وب جهانی برای عموم می گذرد، و نوآوری زیادی در فضای پیوند وب وجود نداشته است: مردم هنوز .com را در URL های خود قرار می دهند." در یک بیانیه مطبوعاتی گفت.

اپرا با ادغام Yat خود، اولین مرورگری است که بازدید از یک صفحه وب مبتنی بر Yat را با حذف نیاز به تایپ پیشوند "y.at" در نوار آدرس مانند سایر مرورگرها ساده می کند (یک URL کامل Yat چیزی شبیه به این است. : https://y.at/👑✨). همچنین، ایموجی‌های تعبیه‌شده در صفحات وب اکنون به صفحات Yat پیوند داده می‌شوند، بنابراین هر زمان که با یک رشته ایموجی در هر وب‌سایتی مواجه شدید، شما را به صفحه Yat مربوطه هدایت می‌کند (در صورت وجود).

یات معتقد است رشته‌های شکلک‌هایی که می‌فروشد می‌تواند به افراد کمک کند هویت آنلاین خود را شخصی‌سازی کنند و به افراد مشهور در فضای آنلاین بیشتر دیده شوند. این یک مفهوم سرگرم‌کننده است، و من می‌توانم ببینم که چگونه این URL‌های بصری می‌توانند افراد را به سمت خود بکشانند، اما مبالغ دلاری که برای داشتن یکی از آن‌ها صرف می‌شود، مضحک است. به خصوص که فرآیند تایپ Yat در رایانه شخصی حتی در هنگام استفاده از Opera خسته کننده است و URL ها همچنان حاوی " " هستند. همچنین به خاطر سپردن ترتیب این ایموجی‌ها بسیار سخت‌تر از کلمات روزمره است، و انتخاب شکلک دقیق (مثلاً Raised Back of Hand Medium Skintone) می‌تواند یک بازی حدس‌زنی باشد.

با این حال، من می‌توانم ببینم که Yats در کمپین‌های بازاریابی استفاده می‌شود یا با قیمت‌های فوق‌العاده خرید و فروش می‌شود – اگر NFT و رمزارزها چیزی به ما یاد داده باشند، این است که مردم تلاش می‌کنند حتی از مشکوک‌ترین دارایی‌های دیجیتال پول به دست آورند.
 
بالا