• با ورود به انجمن میتوانید به بخش عظیم و کامل تری از مطالب و قابلیت های سایت دست پیدا کنید
  • برای دیدن انواع آموزش های ویدیویی میتوانید از قسمت رسانه سایت استفاده کنید
  • برای دانلود انواع برنامه ها میتوانید از بخش منابع سایت استفاده کنید
  • به منظور پیدا کردن مطلب مورد نظر خود میتوانید از جستجو سایت و جستجو گوگل موجود در سایت استفاده کنید

ظاهراً Cyberpunk 2077 یک نسخه آزمایشی رایگان دریافت می کند

قبل از پخش جریانی CDPR ،کاربر Reddit 'Blarzek' به طور تصادفی به یک تبلیغ اسپانیایی Cyberpunk 2077 در نوار کناری یک وب سایت برخورد کرد که متن آن تقریباً به "نسخه آزمایشی رایگان در حال حاضر موجود است" ترجمه می شود - که به وب سایت رسمی CDPR هدایت می شود (اگرچه خود سایت آزمایشی را تایید نمی کند.)
به‌شدت گمانه‌زنی‌ها و شایعات مطرح شده است که استریم امروز بر روی نسخه‌های نسل جدید Cyberpunk 2077 – نسخه‌هایی که بیش از یک سال طول کشیده است – و همچنین پچ 1.5 تمرکز خواهد کرد. با توجه به مدت زمانی که طول کشیده است، این امیدواری وجود دارد که این به روز رسانی قابل توجه باشد.

cyberpunk_free-trial-768x432.jpg

مفهوم آزمایشی رایگان نشان می دهد (امیدواریم) CDPR نه تنها از این نسخه جدید (و همچنین 1.5) راضی است، بلکه آنقدر مطمئن است که پیشنهاد می کند این پچ آینده به اندازه کافی برای بازگرداندن کامل طرفداران از کار افتاده ارزش دارد.
در حالی که بیش از یک سال از عرضه فاجعه‌بار Cyberpunk 2077 می‌گذرد، به نظر می‌رسد که تعمیر بازی برای مطابقت با انتظارات طرفداران احتمالاً بسیار طولانی‌تر طول می‌کشد – و در واقع ممکن است هرگز امکان‌پذیر نباشد. سپس دوباره، همه ما دیدیم که 343i با Halo Infinite چه کاری انجام داد و بنابراین شاید این نسخه جدید به اندازه کافی پایه و اساس باشد که به‌روزرسانی‌های آینده می‌تواند جهان را بیشتر بهبود بخشد – به خصوص که این بنیاد در نهایت باید به صورت چند نفره نیز اجرا شود.
 
بالا