• با ورود به انجمن میتوانید به بخش عظیم و کامل تری از مطالب و قابلیت های سایت دست پیدا کنید
  • برای دیدن انواع آموزش های ویدیویی میتوانید از قسمت رسانه سایت استفاده کنید
  • برای دانلود انواع برنامه ها میتوانید از بخش منابع سایت استفاده کنید
  • به منظور پیدا کردن مطلب مورد نظر خود میتوانید از جستجو سایت و جستجو گوگل موجود در سایت استفاده کنید

چگونه ویدیوهای اینستاگرام را در دستگاه‌های مختلف دانلود کنیم؟

pars-sky

مدیریت کل انجمن
کاربر کادر مدیریت
عضویت
January 21, 2022
ارسالات
92
پسندها
0
اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها در میان کاربران محسوب می‌شود که حجم عظیمی از محتوا را درون خود جای داده است. با این حال مانند بسیاری دیگر از محصولات متا (فیسبوک سابق) از جمله واتس‌اپ، اینستاگرام هم از نبود اغلب امکانات پایه مثل دانلود تصاویر و ویدیوها رنج می‌برد؛ قابلیت‌هایی که در پلتفرم‌های رقیب برای سالیان طولانی وجود داشته است. خوشبختانه توسعه‌دهندگان با اشراف به این موضوع، روش‌ها و ابزارهای مختلفی را برای دانلود فیلم از اینستاگرام ارائه کرده‌اند که در ادامه به معرفی و نحوه استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت.

اپ‌های اختصاصی دانلود فیلم از اینستاگرام​

یکی از آسان‌ترین‌ها را برای دانلود فیلم از اینستاگرام در موبایل، استفاده از اپلیکیشن‌های اختصاصی توسعه یافته به همین منظور است. چنین برنامه‌هایی قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به دانلود گروهی (برای پست‌های چند اسلایدی) اشاره نمود. البته نباید فراموش کنیم که اپ‌های گفته شده برای عملکرد صحیح و دانلود از حساب‌های کاربری پرایوت، اغلب نیاز به نام کاربری و رمز عبور شما خواهند داشت؛ مسئله‌ای که می‌تواند آسیب‌پذیری‌های امنیتی را به دنبال داشته باشید. پس بهتر است با دقت بیشتری به سراغ این ابزارها بروید و پیش از وارد کردن هرگونه اطلاعات شخصی در آن‌ها، از معتبر بودن سازنده آن اطمینان کسب کنید.

1. اپلیکیشن Fast Save

1-54.jpg
اپلیکیشن Fast Save یکی از عناوین قدیمی و محبوب در زمینه دانلود ویدیوها از اینستاگرام در سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود که تمامی امکانات اشاره شده را دارد. این برنامه توانسته است بیش از ۱ میلیون نظر و ۵۰ میلیون نصب را در گوگل پلی تجربه کند؛ اگرچه امتیاز آن به دلیل ظهور رقیب‌های قدرتمندتر در سال‌های اخیر کمی کاهش یافته است. برنامه Video downloader for Instagram جایگزین مناسب دیگری برای دستگاه‌های اندرویدی محسوب می‌شود که با وجود عمر کمتر، توانسته است امتیاز تحسین برانگیز ۴.۷ را در زمان نگارش این مطلب از حدود ۸۰۰ هزار رای دریافت نماید.
 
بالا