• با ورود به انجمن میتوانید به بخش عظیم و کامل تری از مطالب و قابلیت های سایت دست پیدا کنید
  • برای دیدن انواع آموزش های ویدیویی میتوانید از قسمت رسانه سایت استفاده کنید
  • برای دانلود انواع برنامه ها میتوانید از بخش منابع سایت استفاده کنید
  • به منظور پیدا کردن مطلب مورد نظر خود میتوانید از جستجو سایت و جستجو گوگل موجود در سایت استفاده کنید

پورتال انجمن فناوری ارتباطات و اطلاعات

آمار انجمن

موضوعات
95
ارسالات
97
کاربران
36
آخرین کاربر
prrstoo
ردمی نوت 11E پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 207 دلار معرفی شد
  • 1,543
  • 0
ردمی، شرکت زیرمجموعه شیائومی به طور رسمی از گوشی جدید خود با نام «ردمی نوت 11E پرو» رونمایی کرد که از مشخصاتی مانند دوربین 108 مگاپیکسلی و چیپ اسنپدراگون 695 بهره می‌برد.

مشخصات ردمی نوت 11E پرو​


از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی تامین شده توسط سامسونگ بهره می‌برد. وضوح نمایشگر دستگاه 2400 در 1600 پیکسل است و از طیف رنگی DCI-P3 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید ردمی از داخل به چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز شده که با استفاده از لیتوگرافی 6 نانومتری ساخته شده است. چیپ دستگاه با حداکثر 8...
شیائومی Poco X4 Pro 5G و Poco M4 Pro رسما معرفی شدند
  • 1,101
  • 0
شیائومی در رویداد MWC 2022 امروز خود، دو گوشی هوشمند میان‌رده از سری پوکو را با نام‌های Poco X4 Pro 5G و Poco M4 Pro معرفی کرد که از مشخصات ارتقایافته قابل‌توجهی ازجمله بهره‌مندی از نمایشگر AMOLED در هر دو دستگاه و همچنین تجهیز نسخه X4 Pro به سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی حکایت دارد.

شیائومی Poco X4 Pro 5G​


Poco X4 Pro 5G دارای یک پنل 6.67 اینچی با وضوح 1080×2400 پیکسل و نسبت‌تصویر 20:9 است. مانند X3 Pro سال گذشته، این مدل نیز دارای رفرش‌ریت 120 هرتز می‌باشد؛ بااین‌حال، نرخ نمونه‌برداری لمسی آن اکنون به 360 هرتز (از 240 هرتز) ارتقا یافته است. پنل این گوشی همچنین روشن‌تر بوده و تا 700 نیت (از 450 نیت) روشنایی معمولی و حداکثر 1200 نیت پشتیبانی مي‌کند. یکی از مواردی که در...
پردازنده گرافیکی Arc Alchemist اینتل با ۲۵۶ واحد پردازشی عملکردی مشابه RX 580 دارد
  • 464
  • 0

کارت گرافیک Arc Alchemist Xe اینتل با ۲۵۶ واحد پردازشی و ۶ گیگابایت VRAM در بنچمارک OpenCL عملکردی مشابه با RX 580 رادئون ای‌ام‌دی یا GTX 1650 انویدیا داشت.
افشاگری در توییتر با نام کاربری Benchleaks با انتشار پستی نتایج اجرای دو بنچمارک گیک‌بنچ 5 روی نوت‌بوکی مجهز به پردازنده‌ی Core i5-12500H و گرافیک اختصاصی Arc Alchemist Xe اینتل را به اشتراک گذاشت. گرافیک Arc Alchemist موجود در این نت‌بوک از ۲۵۶ واحد پردازشی و ۶ گیگابایت حافظه‌ی دسترسی تصادفی ویدئویی (VRAM) بهره می‌برد و با توجه به نمرات OpenCL، به نظر می‌رسد عملکردی مشابه RX 580 رادئون ای‌ام‌دی یا GeForce GTX 1650 Super انویدیا داشته باشد.

OpenCl یکی از ابزارهای گیک‌بنچ 5 برای مدل‌سازی محاسبات پردازنده‌های...
نقدها و نمرات بازی Elden Ring منتشر شدند
  • 1,131
  • 0

ممنوعیت انتشار نقد و بررسی‌های بازی Elden Ring برداشته شد و وبسایت‌های معتبر در عرصه‌ی بازی‌های ویدیویی نقدهای خود را به اشتراک گذاشتند.

خلاصه‌ی برخی از نقدهای منتشر شده را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

IGN 10/10

بازی Elden Ring یک بازگویی عظیم و گسترده از سوی فرام سافتور است، مسیری که سرآغازش با سری سولز شروع شد. بازی مبارزات چالش‌برانگیز و بی‌رحمانه‌ی خود را در قالب یک جهان آزاد با آزادی عمل عالی ارائه می‌دهد.
Gamespot 10/10 (نقد در دست انجام)

VGC 10/10

بازی Elden Ring یک عنوان خارق‌العاده است که لذت شکست دادن یک باس سرسخت را بعد از نبردی طولانی به ارمغان می‌آورد. کسانی که این عناوین سولزلایک را پرتسش می‌کنند، از...
عملکرد کارت‌های گرافیک‌ دسکتاپ اینتل آرک A300 و A500 و A700 در بنچمارک‌ OpenCL منتشر شد
  • 1,032
  • 0

تاکنون فقط انتشار جزئیات مربوط سری پایین‌رده‌ی کارت‌های گرافیک اینتل آرک را شاهد بوده‌ایم. بااین‌حال، ظاهراً این شرکت در حال آماده‌سازی سری میان‌رده و پرچم‌دار کارت‌های گرافیک‌ آرک است.
تیم SiSoftware خلاصه‌ای از نتایج به‌دست‌آمده از عملکرد کارت‌های گرافیک میان‌رده و پرچم‌دار سری آرک اینتل را براساس معیار OpenCL آماده کرده است. البته این اطلاعات براساس بررسی کامل ارائه نشده و به پلتفرم و درایورهای به‌کاررفته در این آزمایش نیز اشاره‌ای نشده است. به‌عبارت‌دیگر، این اطلاعات براساس نتایج به‌دست‌آمده از آزمایش‌های SiSoftware Sandra است که توسعه‌دهندگان آن‌ها را کنار یکدیگر قرار داده‌اند.

به‌گزارش ویدئوکاردز، اینتل کارت‌های گرافیک سری آرک Alchemist را در سه رده عرضه خواهد...
هرآنچه باید درباره رابط کاربری MIUI 13 شیائومی بدانید
  • 592
  • 0
شیائومی اواخر سال 2021 از رابط کاربری MIUI 13 در بازار چین رونمایی کرد و در سال جاری میلادی شاهد معرفی‌اش برای بازار جهانی بودیم. این رابط کاربری جدید شیائومی قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همچنین بهبودهایی را تجربه کرده است. در این مطلب شما را بطور کامل با این رابط کاربری آشنا می‌کنیم
شرکت‌ها با معرفی هر نسخه جدید از رابط کاربری‌شان، به سراغ ویژگی‌های جدید می‌روند، سعی می‌کنند عملکردش را بهبود دهند، تغییراتی در طراحی و انیمیشن‌های آن ایجاد کنند و همچنین امنیتشان را افزایش دهند. شیائومی هم از این قاعده مستثنی نیست و سعی کرده برای MIUI 13 تمام این موارد را لحاظ کند.

عملکرد رابط کاربری شیائومی MIUI 13​

رابط کاربری جدید شیائومی در...

بازی Call of Duty سال آینده تاخیر خورده است

  • 591
  • 0
call-of-duty-2023.jpg
طبق اطلاعات منتشر شده از سوی بلومبرگ، Call of Duty سال 2023 تاخیر خورده است و ما برای اولین بار سالی را خواهیم داشت که این فرنچایز در آن حضور ندارد.

جیسون شرایر (Jason Schreier)، خبرنگار وبسایت بلومبرگ (Bloomberg)، در گزارش جدیدی متذکر شد که بازی Call of Duty برنامه‌ریزی شده برای سال 2023 تاخیر خورده است و برای اولین بار پس از بازه‌ی تقریبی دو دهه، رویکرد سالیانه‌ی این فرنچایز دچار تغییر می‌شود.مطمئناً چنین تصمیمی به پولیش هر چه بیشتر و تمرکز دوچندان روی محتوا کمک شایانی خواهد کرد.

طبق جزئیات منتشر شده از چندین منبع داخلی، استودیوی تری‌یارک (Treyarch) روی بازی Call of Duty تاخیر خورده کار می‌کند و این احتمال وجود دارد که شاهد Black Ops...
دلیل کند بودن سرعت اینترنت ایران چیست؟
  • 386
  • 0

سرعت اینترنت این روزها واقعا پایین است. علاوه بر کندی، عدم پایداری شبکه نیز موضوع کلافه کننده دیگر به شمار می رود. پرسش بزرگی که وجود دارد و بین همه مشترک است، این است که دلیل کند بودن سرعت اینترنت ایران چیست؟

چرا اینترنت این روزها اینقدر کند شده است؟!

گلایه‌های کاربران از کیفیت اینترنت پایانی ندارد. اگرچه متولیان این حوزه توضیحاتی در مورد افت کیفیت و سرعت اینترنت ارائه می‌دهند اما شبکه‌های اجتماعی مملو از اعتراض به وضعیت اینترنت کشور است؛ به‌ طوری که به‌تازگی رئیس کارگروه یادگیری الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به تأثیر کندی اینترنت در آموزش مجازی گفت:
اختلالات در کیفیت و سرعت اینترنت در چند ماه گذشته افزایش یافته و موجب...
Assassin’s Creed Valhalla را رایگان تجربه کنید
  • 527
  • 0
به نظر می‌رسد که مردم سراسر دنیا به وایکینگ‌ها و دنیای این مبارزهای افسانه‌ای علاقه‌ زیادی دارند و این موضوع را می‌توان به راحتی از محبوبیت محتوا‌های مرتبط با این قوم فهمید. سریال‌هایی مانند Vikings و The last Kingdom و البته بازی Assassin’s Creed Valhalla بهترین مثال برای محتواهای محبوب در رابطه با وایکینگ‌ها می‌باشند.
اما امروز کاری با سریال‌های بالا نداریم و موضوع بحث‌مان بازی محبوب اساسینز کرید والهالا، آخرین نسخه منتشر شده از فرانچایز اساسینز کرید است که در سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی عرضه شد و از همان ابتدا توانست نظر مثبت خیلی از گیمرها و البته منتقدین را به خودش جلب کند. یوبیسافت که از استقبال خوب مردم از این بازی خوش حال شده بود، به صورت رسمی اعلام کرد که تا چند سال...

قیمت گوشی‌های سامسونگ و آیفون دوم اسفند ۱۴۰۰

  • 2,635
  • 0
مدلقیمت
گلکسی A12 (ظرفیت 128 گیگابایت)چهار میلیون و 379 هزار تومان
گلکسی A32 (ظرفیت128 گیگابایت)شش میلیون و 598 هزار تومان
گلکسی A52s 5G (ظرفیت 128 گیگابایت)هشت میلیون و 900 هزار تومان
گلکسی A22 (ظرفیت 128 گیگابایت)پنج میلیون و 345 هزار تومان
گلکسی S21 Ultra 5G (ظرفیت 256 گیگابایت)31 میلیون و 490 هزار تومان
گلکسی A52 (ظرفیت 128 گیگابایت)8 میلیون و 300 هزار تومان
...
بالا